Nog in Nederland... - Reisverslag uit Terschuur, Nederland van Jorinda-in-Suriname - WaarBenJij.nu Nog in Nederland... - Reisverslag uit Terschuur, Nederland van Jorinda-in-Suriname - WaarBenJij.nu

Nog in Nederland...

Blijf op de hoogte en volg

28 Januari 2016 | Nederland, Terschuur

Beste lezer!

Allereerst…wat leuk dat u of jij mijn reisverhalen gevonden hebt! Nu ik dit verhaal schrijf ben ik nog in Nederland. Over precies een week vertrek ik samen met 8 andere Hoornbeeckers naar Suriname! Alles is geregeld en ik zit al weken te springen om eindelijk te gaan vertrekken… ;)
In juni vorig jaar wist ik al dat ik stage mocht gaan lopen in Suriname, maar toen leek het allemaal nog zo ver weg: 7 maanden!
Donderdag 4 Februari vertrekken we vanaf Schiphol, we stijgen om 11:30 op en landen om 16:45(Surinaamse tijd) in Suriname…in Nederland is dan inmiddels 20:45.

Ik ga dus naar Suriname, maar ga daar natuurlijk geen vakantie vieren, het wordt hard werken daar. Mijn stage is in het Diakonessenziekenhuis in Paramaribo. Een klein ziekenhuis. De afdeling is nog niet zeker…we hebben onze keuzes opgegeven, maar wat het precies gaat worden is nog een verassing.
We hebben een schitterend huis daar in Paramaribo… we gaan met z’n vijven in dit huis wonen, de andere 4 huren elders allemaal een appartementje. De ziekenhuizen zijn bij ons vandaan maar een kwartiertje fietsen, dus heerlijk dichtbij. Maar voor een fietsanalfabeet als ik is dat denk ik toch wel even wennen…elke dag op de fiets i.p.v. relax in de auto... Maar goed, dat went vanzelf.
Kortom: ik heb er zin in!

Ik ga proberen met een beetje regelmaat hier een stukje te schrijven over ons doen en laten in Suriname…!

Een hartelijke groet van Jorinda

  • 30 Januari 2016 - 16:56

    Jan Poot:

    Hoi Jorinde,

    Veel succes en plezier met je stage in Suriname.

  • 01 Februari 2016 - 11:07

    Mieke:

    Veel succes Jorinda, leuk om je zo te kunnen volgen!

    Groetjes, Marc,Mieke
    Veerle en Saar Westerman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terschuur

Stage lopen in Paramaribo, Suriname

...

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2016

Afscheid

17 Juni 2016

Raleighvallen en Voltzberg

11 Juni 2016

Werk en rust...

13 Mei 2016

Genieten!

22 April 2016

Een nieuwe afdeling...

Actief sinds 22 Dec. 2015
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 8595

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 28 Juni 2016

Stage lopen in Paramaribo, Suriname

Landen bezocht: